onsdag 30 januari 2008

Den lilla bebisen

Har en otroligt stor sorg i mitt hjärta..

Galveston - Texas

Jesse och Esmeralda Zaro va ute för att se på fåglar när det gjorde den hemska upptäckten.
-Jag sa åt min fru att vänta i bilen. Jag öppnade dörren och insåg att det va en bebis.
Jag blev helt knäckt. Och vi som hade sökt efter något vackert att se på.

Barnet låg med huvudet neråt och cirka 10 meter från pojken hittades en bilbarnstol.
-Pojken var inte fullt påklädd. Det verkar som om han antligen har slungats från bilbarnstolen, fallit ut eller att någon har slängt ut honom från en åkande bil.
Den döda lilla bebis pojken tros vara mellan tre och sex månader gammal.
Och att han avlidit av ett kraftigt trauma.

Så min fråga är nu.. VARFÖR??
Hur och varför skulle någon vilja skada ett försvarslöst litet barn på detta sättet. Det gör ont i mitt hjärta.. Och själ.

Ett barn är en gåva från GUD

Inga kommentarer: