lördag 1 mars 2008

5 timmar kvar

Det är ju knappast 5 timmar kvar..
tills melodifestivalen drar igång igen..
Så sitter här och surrar runt på nätet som vanligt..
För att tiden kanske ska gå lite snabbare.. Så..
Kollar jag runt lite sidor om mitt sjärntecken på nätet.
Så som ni vet.. så är jag en skorpion i horoskop.
Och OJ va mycket det finns att läsa om mitt tecken.
Allt vad man hittar stämmer ju inte alls in på mig..
Men hittade en bra sida.. och håller med den helt och hållet.
Så här stog det..

Skorpionen strävar ständigt efter förfining och nyskapande.
Zodiakens mest sexuella och passionerade tecken.
Passionen styr allt skorpionen gör, inget är halvdant, ständigt allt eller inget!!
Passionen kan även leda till våldsamhet och kriminalitet.
Ärelysten, intensiv och lägger ned stor möda på sådant hon anser viktigt.
Om intensiteten missriktas kan det leda till grymhet,
hämndlystnad och till och med till andras död!...
Men som vän är hon den mest lojala av alla.
Skorpionen har bättre självkännedom än de flesta andra och kanske är det just därför hon ofta är tystlåten och hemlighetsfull.
Kan plötsligt ändra livsinriktning om det passar henne.
Skarpsynt och förmåga att reda ut problem.
Skarpt intellekt och sarkastisk.
Kan även bli hämndlysten, svartsjuk och misstänksam.





Inga kommentarer: