söndag 16 mars 2008

Telia

Wohoooo.. Rätt låt vann igår.. Absolut!!!
Svenska folket har valt sin låt.. och den rätta låten.
Men vad är det man läser runt om på nätet nu på morgonen..
Fel låt vann.. det gick inte att komma fram att rösta..
Asså.. Halloo.. Det vart absolut inte fel låt som vann i år..
utan tvärtom.. Nu har vi en otroligt stor chans att komma bland dom högsta på den internationella tävlingen.
Nu är det ju absolut inte för att jag gillar Charlotte som jag tyckte att hon skulle vinna det hela.. utan det va ju för låten jag fastnade från första stund.
Låten är en vinnare för sig..
Och Charlotte vinnare för sig.. Med sin underbara attityd och karisma.
Sen det att man läser runt om på nätet att det inte gick att komma fram när man ringde och skulle rösta.. Är en rena rama bullshit!!!
Jag kom fram hur enkelt som helst.
Men sen vet jag ju anledningen till det oxå.. Jag har Telia!!! :)
Telia är den absolut bästa valet man kan ha när man väljer både telefoni och bredband + digital-tv..
För inte en chans att den krånglar...
Till och med han på Nyhetsmorgon på TV4 imorse sa.. När dom diskuterade finalen så höll han med om att.. har man bla. Comhem eller Tele2 så händer det så att telefonen krånglar just då när man ska rösta..
För det blir ju en hög belastning.
Så alla mina vänner där ute.. Skaffa Telia!!!!
Och Ett Stort TACK för Charlotte Perrelli.. Du är och va BÄST!!!

Inga kommentarer: