söndag 2 mars 2008

Melodifestivalen

OJ.. Det kallar jag melodifestival..
Den bästa av alla delfinaler som dom har visat..
Tippade ju på Niklas och Nordman.. men valde på slutet att..
Charlotte Perrellis låt är den absolut bästa..
Och oj.. Vilket framträdande.. Och oj.. va hon har gått ner i vikt..
Och OJ.. Va vacker hon är.. Vilken kvinna.. :)
Låten Hero är ju en kanonlåt.. vill att hon vinner hela Melodifestivalen.
Om nu Svenska folket väljer henne i finalen så tror jag stenhårt att det finns en otroligt stor chans att hon även vinner den internationella tävlingen.
Men Nordman va ju oxå otroligt bra..
synd att den bara gick till andra chansen.
Linda Bengtzing har jag aldrig gillat..
hon har oxå en skum personlighet.
Och det spelar absolut ingen roll hur bra hennes låt är..
För jag gillar helt enkelt inte henne..
Så hon va inte värd final platsen.
Sibel..?? Ingen bra!! Hon är inte artist i mina ögon.
Och sen har vi Fronda men låten Ingen mår så bra som jag..
Den va bra.. gillade den.. men ingen låt jag skulle rösta på.
Så vad säger man.. Av alla låtar man har hört av alla delfinaler..
Är det Charlottes låt Hero jag tror stenhårt på nu.. Älskar henne!!

Inga kommentarer: