söndag 9 mars 2008

En härlig Söndag

Tack Svenska folket!!!
Äntligen hände det vad jag ville skulle hända.. Är såå glad idag.
Nordman slog ut Carola.. Och Nordmans låt va ju bäst..
Och det insåg folket till sist.. Helt otroligt.. :)
Som vanligt så fick man se Carolas min efter dom sa att Nordman hade gått vidare.. Är igen helt priceless.
Och vad är det hon går ut och säger i media idag..
-Det är som om jag bränts på bål
Men snälla lilla Carola.. Du är inte favorit hos alla!!
Så ta din förlust som en stark kvinna!!
Och gå vidare i ditt liv som en mamma till ditt barn.
Så resten då.. Sibel??? Njaaa..
Hon är tyvär ingen artist i mina ögon och det e något skumt med hennes betende mitt i direktsänding..
Varför bete sig som en 5 åring???
Okej jag är jätte glad för hennes skull.. Absolut..
Men kan ju endå inte förstå hennes reaktion..
Stå och sjunga på scenen helt utan att reagera på någonting som en robot och sen skratta helt hysteriskt som en liten flicka på 5 år.. men sin lilla nalle i handen är inte normalt betende.. Spelar hon något spel eller???
Jaaa.. Jaaa.. tänker inte sitta här och lägga min energi på lilla Sibel nån mer utan önskar henne all lycka i livet och i Globen nästa lördag.
Och vill Tacka Norman för allt.. Jäkligt bra låt.. Tack :)
Är nöjd och belåten denna härliga söndag.

Inga kommentarer: