söndag 24 februari 2008

Melodifestivalen

Nåå.. Vad säger man om igår dagens melodifestival då..
Först så kan jag ju tala om att Eskobars låt va kass..
Hade förväntat mig en jäkligt bra låt.. men icke..
Så vilken låt va bäst då.. om jag nu absolut måste välja.
BWO med låten Lay Your Love On Me.
men hade nog helst inte velat ha dom med till globen.. och inte heller den där Frida.
Men vad ska man säga när Svenska folket väljer personer som svär i direktsänding.
Som den där Frida sa "fan" upprepade gånger och Alexander Bard sa "arsle".
Har dom ingen som helst respekt för Svenska folket?? VA??
Och tänker dom inte på att där sitter barnfamiljer framför TV rutan..
Säger bara en sak.. FY.. i H**VETE!!
Och när dom sen frågar Frida på slutet.. Vad vill du säga till Svenska folket??
Vad tror ni hon säger.. Jag älskar *???* Ursäkta?? Ska man inte Tacka??
Istället för att säga till någon käraste där ute att man älskar henne/han.
Har hon ingen som helst tacksamhet mot dessa människor..
som röstade fram henne till globen?? VA???
Okej då.. Som ni nu märker så gillar jag inte henne..
Hon har en skum personlighet.. Och får väldigt skumma vibbar om denna Frida.
Man ska ju inte gå runt och hata personer.. Och det gör jag absolut inte.
Men accepterar inte att folk inte visar tacksamhet eller respekt!!

Inga kommentarer: