tisdag 26 februari 2008

Trötta Tisdagen

Jaa.. Verkligen den trötta tisdagen..
Kom nämligen hem för en liten stund sen..
Har varit och hälsat på min gamla kära mor.
Hon bor ju i den kommunen jag verkligen försöker undvika att besöka.
Har så otroligt mycket dåliga minnen därifrån.
Bara jag stiger ur tåget på den station så tänker jag..
uch.. nu e man här igen..
Och verkligen försöker att undvika gamla bekanta som fortfarande bor kvar där. Men hur man en försöker så träffar man ändå alltid på nån som man inte vill.
Men.. men.. det e ju mitt gamla liv.
Och är såå stolt att inte den finns kvar i mig nån mer.
Joo.. nu till något helt annat.. är nämligen en riktig TV-fantast.
Och älskar att följa vissa serier som en slav.
Så här kommer en liten lista på vad jag gillar att titta på.. på TV.

-Serier jag gärna följer

Efterlyst
Insider
Grannfejden
Gene Simmons familjejuveler
Dr.Phil
Oprah
Glamor
Dexter
The 4400
Gossip girl
CSI
Let´s dance
L word
Packat & klart
Uppdrag granskning
Top model 9
Outsiders
Jay Leno
Law & orders: Special victims
American idol
Supernatural
Smallville
CBS 60 minutes
Plus
The Tudors

Jaa.. det vart ju en del.. men har säkert oxå glömt nån.
Nu kommer serier som jag följer som en slav.
Och inte en chans att jag missar ett avsnitt.

LOST
Heroes
Nip/Tuck
Brotherhood
Desperate Housewives

Så slut orden.. Man kan ju undra om jag huvudtaget har ett liv.
Eller sitter jag fastklistrad framför TV:n hela dagarna.. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kollar på dramaserien Breaking Bad (om en lärare som en dag får veta att han har lungcancer och då ger sig in på brottets bana genom att börja koka crystalmeth) .. Dexter var en stor favorit .. Californication älskar jag likaså LWord. Prison Break och Lost kollar jag också på fast Lost börjar jag tröttna på. Manusförfattarna vet knappast själv hur det kommer sluta.