söndag 3 februari 2008

Söndag

Sitter här med mitt morgon kaffe och håller på och läser aftonbladet på nätet.
Och börjar fundera över en sak.. Det här med Linda Lampenius.
Varför går vissa kändisar ut i media om deras tidigare liv??
tex. Som Linda går ut me.. "Jag ville ta mitt liv"
Bulimin, misshandeln och prestationångest.. Och hur hennes första killar va i deras förhållanden..
Kan ju riktigt inte förstå det där.. att helt öppet gå ut i media och säga..
joo.. jag ville dö!! Om man har dödsångest så är man ju psykiskt sjuk.
Så med andra ord Linda Lampenius har haft eller har en psykisk sjukdom.
Och det här fenomenet att gå ut i media tycks vara varje blondins utväg..
Som Linda Rosing gick ut i media inte så länge sen och berättade om sitt kokain missbruk...
Vad söker dessa mediahoror för något genom att gå ut med dessa uttalanden??
Uppmärksamhet?? Medlidande??
Inte vet jag.. men om man måste tala om för hela värden hur man lever sitt kaotiska liv så.. min åsikt är att man har en svag personlighet.
För inte skriver jag i nåt blogg om mitt tidigare liv så att alla kan ta del av..
Och det kallar jag indre styrka..
Fast det e ju helt upp till var och en.. vad man vill puplicera för hela värden.

Inga kommentarer: